Business HR program

14.01. - 25.03.2025.

Produbite svoja dosadašnja znanja iz vođenja ljudskih resursa i postanite pravi partner u razvijanju organizacije. Nakon ove edukacije bit ćete spremni samostalno kreirati organizacijsku strukturu i procese, pripremiti alate za procjenu kvalitete vaših ljudi kao i izraditi razvojne planove za njihov daljnji razvoj.

Isto tako, upoznat ćete se s osnovama korištenja rezultata istraživanja plaća na tržištu, kao i pripremiti konkurentne pakete beneficija za svoje zaposlenike.

I na kraju, upoznat ćemo vas s alatima potrebnim za održavanje kvalitetne organizacijske kulture i načinima njihove primjene.

MODULI PROGRAMA

Kreiranje kvalitetne organizacijske strukture, jasne raspodjele poslova unutar organizacije kao i zakonske sistematizacije, preduvjet su za nesmetano funkcioniranje poslovanja. Zbog toga je neophodno naučiti

  • Izraditi kvalitetne opise radnih mjesta koristeći neke od metoda prikupljanja podataka (analiza radnog mjesta i sl)
  • Jasno definirati odgovornosti svakog člana tima i njegova ovlaštenja
  • Uključiti u opise radnih mjesta željene nivoe kompetencija radi transparentnosti razlika u plaćama i razvojnim planovima
  • Napraviti jasne organizacijske strukture i izraditi zakonske sistematizacije i kataloge radnih mjesta

Koncept modula: 2 predavanja+ 2 vježbi
Predavačice: Snježana Balen, Jasna Rilović

Kvalitetno izrađeni modeli kompetencija za svako radno mjesto su:

  • sastavni dio opisa radnih mjesta
  • jedan od glavnih kriterija za zapošljavanje (competency based interview)
  • alat za procjenu radne učinkovitosti
  • baza za pronalaženje nasljednika
  • struktura plaća i beneficija
  • jedan od kriterija interne promocije
  • baza za razvojne planove i planove edukacije

Zbog toga ćete na ovom modulu naučiti:

  • kako koristiti razne tehnike u otkrivanju ključnih i ponašajnih kompetencija u skladu sa vrijednostima unutar vaše organizacije
  • kako koristiti model kompetencija u zapošljavanju (pismeno i usmeno), u promociji, određivanju plaća kao i u izradi razvojnih planova
  • samostalno izraditi model kompetencija prilagođen potrebama vaše organizacije i primijeniti ga u procjeni vaših zaposlenika

Koncept: 2 predavanja + 2 vježbe
Predavačica: Jasna Rilović

Često planovi razvoja i edukacija izgledaju kao „liste želja“ i ovise o zrelosti voditelja. Zbog toga se od specijalista u vođenju ljudskih potencija očekuje da kreira kvalitetan proces planova razvoja za sve zaposlenike koji neće ovisiti o proaktivnosti vodećih ljudi u organizaciji. Pročitaj više…. (i onda bi se trebalo učitati ovo o modulu)

Ovaj modul omogućit će vam da naučite:

  • kako procijeniti područja za razvoj svakog zaposlenika
  • izraditi Individualne razvojne planove i primjeniti ih u organizaciji
  • pripremiti godišnji plan edukacija i razvoja u organizaciji
  • izraditi godišnji budget edukacija i metrike za praćenje uspješnosti
  • kako koristiti model 70:20:10 u izradi planova razvoja

Koncept: 1 predavanje i radni materijali
Predavačica: Jasna Rilović

Plaća i ostale beneficije jedan su od najvažnijih razloga za odabir poslodavca. Zbog toga je bitno postaviti jasne koncepte njihove primjene unutar organizacije i pri tome biti u skladu sa zakonom i drugim pravnim aktima. Ovaj model pružit će vam znanja o:

  • modelima monetarnog i nemonetarnog nagrađivanja
  • čimbenicima koji utječu na strategiju plaća
  • razvijanju strukture osnovne plaće
  • korištenju neoporezivih primitaka u nagrađivanju zaposlenika
  • izradi smjernica za povećanje plaće korištenjem svjetskih metodologija
  • modelima dugoročnog i kratkoročnog nagrađivanja, te njihovom poreznom tretmanu

Koncept: 1 predavanje i radni materijali
Predavačica: Minja Birmiša

Jaka organizacijska kultura daje kompetitivnu vrijednost organizaciji i izdvaja je od konkurencije. Pomaže nam da lakše privučemo i zadržimo kvalitetne zaposlenike i smanjuje troškove fluktuacije.

Na ovom modulu naučit ćete:

  • razliku između organizacijske kulture i klime i utjecaj jedne na drugu
  • povezanost kulture, klime i EVP
  • koji su čimbenici koji utječu na organizacijsku kulturu i klimu i kako ih mjeriti
  • različite pristupe mjerenja organizacijske klime u manjoj i većoj organizaciji
  • kako mjeriti organizacijsku klimu i koje akcije provesti nakon mjerenja
  • najčešće pogreške prilikom mjerenja organizacijske klime i kako ih izbjeći

Koncept: 1 predavanje + 1 vježbe
Predavačica: Đurđica Preočanin Korica

U cijenu programa BUSINESS HR
od 1.000 EUR uključeno je:

  • Kick start program sa snimljenim sadržajima za pripremu polaznika za program
  • Pristup formularima i obrascima potrebnim u vođenju ljudskih resursa u sklopu završenih modula
  • Pristup snimkama edukacija i vježbi 7/24 (gledate ih kada vama odgovara i onoliko puta koliko vam je potrebno)
  • Networking u zatvorenoj Facebook grupi svih dosadašnjim polaznika, HR stručnjaka i predavača Learning by Doing programa
  • Neograničen broj postavljanja pitanja 7/24 i uvid u pitanja i odgovore svih ostalih članova grupe
  • 2 sata individualnog online sastanka s mentorom
  • Simboličnu cijenu kotizacije za sudjelovanje na godišnjoj regionalnoj HR konferenciji
  • Kvartalno okupljanje uživo svih članova grupe
Izaberi termin, odgovorit ću na sva tvoja pitanja
Želim saznati više
Želim se upisati!
Upisnica
3

PAKETI PROGRAMA

Operativni + Business
1.800€
1.500€
Business + Strateški
2.200€
1.800€
Operativni + Business + Strateški
3.000€
2.500€
*mogućnost plaćanja u ratama
envelopephone-handsetcalendar-fullchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram