U doba kada je većina razgovora za posao počinjala s pitanjem kandidata „Mogu li raditi remote?“ , CEO Lemax Mate Kostovski dao je jasne smjernice organizacijskih vrijednosti jasno definiravši svoj stav :„Pod pritiskom neću donositi odluke koje utječu na kulturu! „
Kako je Lemax uspio izgraditi i zadržati kulturu zajedništva, bliskih ljudskih odnosa i suradnje na blizinu – sve to približit će nam Jasmina Puškarić , Head of People and Culture, Lemax u razgovoru s Đurđicom Preočanin Korica, iskusnom HR konzultanticom i predavačicom na programu Learning by Doing.
Je li bilo problema, odlazaka, rasprava i objašnjavanja sa zaposlenicima koji su htjeli isključivo raditi od kuće i mogu li vrijednosti organizacije nadmašiti benefite – samo su neka od pitanja na koje ćete dobiti odgovor u ovom zanimljivom intervjuu.
Saznajte kako se HR postavlja u situaciji kada je pritisak organizacije i kandidata da se odustane od nečeg što je dio organizacijske kulture i na koji način je rad u uredu dio EVP-a Lemax-a.
Bavi se razvojem funkcije ljudskih resursa više od 20 godina, a iskustvo je stjecala u četiri industrije, u središnjoj i istočnoj Europi (Coca-Cola HBC, Siemens, AstraZeneca, Addiko Bank). Svoje iskustvo gradila je na uspostavljanju transformacijskih i strateških HR odjela, pri čemu joj je fokus i izazov bio osvijestiti vodstvu tvrtki važnost načina vođenja u postizanju poslovnih ciljeva, jer su poslovni rezultati uvijek output načina na koji vodimo ljude.
Od 2018. samostalni je HR konzultant, timski i individualni coach, te član britanskog Instituta za ljudske resurse (MCIPD), certificirani individualni i timski coach.
Mama je Natali, Nikoli i Jeleni, obožavatelj svog psa Roka i zaljubljenik u čitanje i osobni razvoj.
Posljednjih sedam godina, ima priliku voditi People&Culture odjel u hrvatskoj IT tvrtki Lemax.
U Lemaxu transformiraju travel industriju na globalnom tržištu automatizirajući poslovne procese putničkih agencija i turoperatora s njihovim cjelovitim softverskim rješenjem. Time agencijama omogućavaju da se usredotoče na ono zbog čega postoje, a to je pružanje jedinstvenih iskustava svima nama kao putnicima.