Learning by doing
AMADRIA PARK
Hotel Ivan, Šibenik
19. — 21. travnja 2023.

Partneri

Lider u zapošljavanju najkvalitetnijih Filipinskih radnika na prostorima RH, ali i šire. Mijenjamo tržište rada tehnologijom, iskustvom i inovativnim modelima:

  • Posredovanjem u zapošljavanju gradimo most između poslodavca i radnika
  • Sezona, zahtjevni projekt ili nešto treće - ustupanje je savršen “fit”
  • Minimizirajte rizik zapošljavanja kroz hibridni poslovni model
  • Koristimo tehnologiju kako bi automatizirali procese i predvidjeli buduće promjene
  • O zadovoljstvu klijenta brinemo i nakon završetka procesa

Uredi u Dohi i na Filipinima omogućavaju nam direktan izvor najkvalitetnijih zaposlenika, ali i sigurnost budućim poslodavcima.

Trenutno najveća i najbrojnija udruga poduzetnika u Hrvatskoj.

Mikro, mali i srednji poduzetnici, obrtnici, samozaposleni i svi zaposleni u privatnom sektoru, čiji je cilj konkretnim prijedlozima nužnih i hitnih ekonomskih mjera i reformi upućenih Vladi Republike Hrvatske i državnim institucijama, ubrzati ekonomski oporavak cijelog društva te izgraditi zdrave temelje za Hrvatsku 2.0.

U DC&T-u dizajniramo i stvaramo privlačne i održive radne prostore koji ne samo da izgledaju sjajno, već osnažuju vaš tim za veći angažman i produktivnost. Uživamo u projektiranju i stvaranju boljih i inspirativnijih prostora za naše klijente kako bi:

  • angažirali svoje klijente
  • smanjili troškove
  • povećali produktivnost zaposlenika
  • učinili ljude sretnijima

DC&T tim vam može pomoći da dobijete najviše od vašeg radnog prostora.

Ljudi su najveća vrijednost svake tvrtke. Improv3 vam pomaže da kroz nekoliko jednostavnih koraka izmjerite angažiranost svojih zaposlenika (eng. employee engagement), donosite bolje odluke i zajedno napredujete.

Kada bolje razumijete svoje zaposlenike, tada i zajedno kontinuirano napredujete iznutra tako što ćete:

  • Zadržati najbolje ljude
  • Poboljšati angažiranost
  • Primiti povratne informacije odmah

Poslovna učinkovitost pruža usluga poslovnog savjetovanja u području kontrolinga, financija, EU fondova, menadžmenta, računovodstva, interne revizije i poslovnih informacijskih sustava (ERP/SAP).

Primjenom suvremenih pristupa u poslovanju, našim klijentima pružamo potpuno prilagođeno poslovno savjetovanje visoke kvalitete korištenjem višegodišnjeg dokazanog iskustva u praksi, aktivnim praćenjem suvremenih trendova u poslovanju, praktičnom primjenom suvremenih znanja u poslovanju i kontinuiranim usavršavanjem.

Pokreće nas naša svrha: učiniti održiv život uobičajenim. Osnovani prije više od 100 godina, jedna smo od najvećih svjetskih tvrtki za robu široke potrošnje. Poznati smo po našim sjajnim robnim markama i našem uvjerenju da poslovanje na pravi način potiče vrhunsku izvedbu.

„Stvaranje postojanih najsvrsishodnijih svjetskih brendova, dokazivanje da održivo poslovanje potiče bolju izvedbu i biti svjetionik za raznolikost i uključenost – to su stvari po kojima želimo da Unilever bude poznat.“ Alan Jope, izvršni direktor Unilevera

Regionalna HR konferencija LEARNING BY DOING

Cilj je ove konferencije povezati regionalne stručnjake u području vođenja ljudskih resursa iz Adriatic regije i podijeliti najuspješnije primjenjive prakse na ovim područjima.

Nakon vrlo uspješne prošlogodišnje HR konferencije koju smo organizirali u Splitu, u hotelu Park (više informacija možete vidjeti na (linku) interes u HR zajednici je vrlo velik, te zaprimamo velik broj upita.

Partneri prošlogodišnje Konferencije iskazali su zadovoljstvo načinom organizacije, vidljivošću samog predstavljanja koje smo osim tijekom Konferencije osigurali i mjesecima prije putem objava na društvenim mrežama.

Kako bismo svim učesnicima osigurali najbolju uslugu i nezaboravno iskustvo Vaša podrška kao partnera puno bi nam značila. U isto vrijeme, pružamo Vam mogućnost umrežavanja s našim učesnicima, ostalim partnerima i predavačima iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije i Crne Gore.

Zašto je ovo izvrsno mjesto za prezentiranje Vas i Vaših proizvoda?

  • Okupit će se velik broj HR stručnjaka iz Adriatic regije

  • Mjesto za izlaganje proizvoda i usluga uz dodatnu mogućnost ugošćavanja potencijalnih klijenata

  • Organizacija zasebnog dijela prezentacije partnera po uzoru na najveće svjetske HR konferencije

  • Besplatne kotizacije u partnerskom paketu za Vas ili Vaše goste

  • Distribucija Vaših promo materijala i uzoraka u poklon vrećicama svakom sudioniku Konferencije

  • Logotip Vaše tvrtke na promo materijalima Konferencije

  • Predstavljanje Vaše tvrtke putem društvenih mreža tijekom perioda najavljivanja Konferencije

Sigurni smo da ne želite propustiti ovu priliku!

Kako možete doprinijeti uspješnosti ove Konferencije?

Nudimo vam nekoliko vrsti suradnje u obliku Platinastog, Zlatnog ili Srebrnog paketa.

Broj partnerskih mjesta nije velik zbog ograničenosti izlagačkog prostora te Vas pozivamo da nam se s upitima javite na mail info@humancapital.hr , na broj telefona + 385 95 365 4616 (Jasna Rilović) ili jednostavno ispunite prijavu na ovome linku i mi ćemo vas kontaktirati

Hvala Vam što podržavate razvoj i povezivanje stručnjaka za ljudske resurse u Adriatic regiji sudjelovanjem na našoj konferenciji!

SREBRNI PAKET
PRIJAVA
poklon dobrodošlice
četvrtak i subota - coffe break sa sendvičima, kroasanima, kolačima i svježim voćem, kavom i sokovima
petak - coffe break sa svježim voćem i zdravim grickalicama (bademi, lješnjaci, orasi,…), kavom i sokovima
ručak u petak
gala večera s Petrom Grašom kao zabavljačem
networking večera s DJem u petak uz tombolu i nagradne igre sponzora
10 vrhunskih predavanja, 2 praktične radionice i 1 okrugli stol - HR nasuprot CFOs i CEOs
  • 1 besplatnu kotizaciju za Vas ili Vašeg gosta

  • Distribuciju promo materijala u poklon vrećicama svakome sudioniku

  • Logotip Vaše tvrtke na promo materijalima Konferencije pod nazivom „SREBRNI PARTNER“

  • Mjesto za izlaganje proizvoda i usluga (izložbeni prostor cca 1,2 metra dužine)

  • Predstavljanje Vaše tvrtke putem svih društvenih mreža tijekom perioda najavljivanja konferencije

ZLATNI PAKET
PRIJAVA
poklon dobrodošlice
četvrtak i subota - coffe break sa sendvičima, kroasanima, kolačima i svježim voćem, kavom i sokovima
petak - coffe break sa svježim voćem i zdravim grickalicama (bademi, lješnjaci, orasi,…), kavom i sokovima
ručak u petak
gala večera s Petrom Grašom kao zabavljačem
networking večera s DJem u petak uz tombolu i nagradne igre sponzora
10 vrhunskih predavanja, 2 praktične radionice i 1 okrugli stol - HR nasuprot CFOs i CEOs
  • 2 besplatne kotizacije za Vas ili Vaše goste

  • Distribuciju promo materijala u poklon vrećicama svakom sudioniku

  • Logotip Vaše tvrtke na promo materijalima Konferencije pod nazivom „ZLATNI PARTNER“

  • Mjesto za izlaganje proizvoda i usluga uz dodatnu mogućnost ugošćavanja potencijalnih klijenata (izložbeni prostor cca 2,4 metra)

  • Predstavljanje Vaše tvrtke putem društvenih mreža tijekom perioda najavljivanja konferencije

  • Mogućnost predstavljanja Vaših proizvoda putem prezentacije tijekom prvog radnog dana u trajanju od 10 minuta

PLATINASTI PAKET
PRIJAVA
poklon dobrodošlice
četvrtak i subota - coffe break sa sendvičima, kroasanima, kolačima i svježim voćem, kavom i sokovima
petak - coffe break sa svježim voćem i zdravim grickalicama (bademi, lješnjaci, orasi,…), kavom i sokovima
ručak u petak
gala večera s Petrom Grašom kao zabavljačem
networking večera s DJem u petak uz tombolu i nagradne igre sponzora
10 vrhunskih predavanja, 2 praktične radionice i 1 okrugli stol - HR nasuprot CFOs i CEOs
  • 3 besplatne kotizacije za Vas ili Vaše goste

  • Distribuciju promo materijala u poklon vrećicama svakome sudioniku

  • Logotip Vaše tvrtke na promo materijalima Konferencije pod nazivom „PLATINASTI PARTNER“

  • Mjesto za izlaganje proizvoda i usluga uz dodatnu mogućnost ugošćavanja potencijalnih klijenata (središnji izložbeni prostor)

  • Predstavljanje Vaše tvrtke putem društvenih mreža tijekom perioda najavljivanja konferencije

  • Mogućnost angažiranja predavača na našoj Konferenciji u svrhu dijeljenja iskustva korištenja Vašeg proizvoda u trajanju od 20 minuta

Organizator

Human Capital d.o.o.
Rudolfa Bićanića 38
10000, Zagreb

Kontakt

info@humancapital.hr
+385 95 365 4616

© Copyright 2023

HR Konferencija “Learning by doing”
Human Capital d.o.o.